16 Kasım 2014 Pazar

2014 Pop Şarkıları İncelemesi

Söylemeliyim ki pop şarkılarını pek sevmem. Fakat yine de inceleyeceğim. 




Taylor Swift - Shake It Off

Nakaratları güzel değil.Daha iyi Taylor Swift şarkıları dinlemiştim. Pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. 

Puan 6.8







Iggy Azalea ft Rita Ora - Black Widow

Iggy azalea klişelerinden biri hep aynı tür şarkı yapıyor. Nakaratını beğendim sadece. Şarkı pek iyi değil .

Puan 6.9







Meghan Trainor - All About That Bass

Nakaratı baya akılda kalıcı. İlk dinlediğimde hoş gelmesede sonradan güzel olduğunu fark ettim. Söz olarak da iyi denebilir.

Puan 7.6







Rude - Magic

İdare edebilecek bir şarkı. Dinlemenizi öneririm. 

Puan 7.0








Iggy Azalea ft Charli XCX - Fancy

Iggy Azalea'nın tek beğendim şarkısı diyebilirim. Nakaratları da güzeldir. Söz olarak çok iyi olmasa da ritmi güzeldir.

Puan 7.9







 Jason Derulo - Talk Dirty

Genel olarak Jason Derulo'nun tüm şarkıları aynı gibi. Farklı bir ritim üzerinde sözler yazıyor ve nakaratlara gelince sadece belirli enstrümanlar çalıyor. Güzel sayılır. 

Puan 7.1






Idina Menzel - Let it go

Nakaratı da sözleri de güzel bir şarkı. Bu sene çok iyi bir girişle başlamıştı. 

Puan 8.2







Sia - Chandelier

Sia'nın sesini çok beğeniyorum. Burada olmayı kesinlikle hak eden bir şarkı. Nadiren beğendiğim pop şarkılarından.

Puan 8.5






Buradaki şarkıları aşağıdan ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Şarkılar : 
1- Taylor Swift - Shake It Off
2- Iggy Azalea - Black Widow
3- Meghan Trainor - All About That Bass
4- Rude - Magic
5- Iggy Azalea - Fancy
6- Jason Derulo - Talk Dirty Me
7- Idina Menzel - Let It Go
8- Sia - Chandelier
Bonus One Republic - All The Right Moves
Bonus Swedish House Mafia - Dont You Worry Child

http://hitfile.net/QW1B
ya da

http://www.turbobit.net/okwexqiycyxy.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder